СК "МБМ" та сталий розвиток

СК «МБМ» вивчає ідеї сталого розвитку

Хоча наша діяльність не є шкідливою для екології, це не означає, що потрібно бути пасивними, тому споживчий кооператив «Мережа будівельних магазинів» постійно слідкує за ситуацією із навколишнім середовищем в Україні та світі. Огуй Михайло –  старший менеджер СК «МБМ» – відвідав 3-денний захід під назвою «Media Camp», метою якого було привернення уваги громадян та ЗМІ до ідей сталого розвитку. Подія зібрала представників трьох областей: Чернівецької, Вінницької та Одеської. Ось що розповів Михайло про цю подію:

«Вражень після заходу залишилось немало – інтенсивні дні, багато цікавих знайомств і корисної інформації, над якою варто подумати. Почну того, що організація заходу (від таймінгу до запрошених спікерів) була на вищому рівні, за що потрібно подякувати громадській організації «Буковинська агенція регіонального розвитку».

Я не стану акцентувати увагу на всіх лекціях (кожен спікер був професіоналом своєї справи), розповім лише про дві найкращі, на мою суб’єктивну думку – такий своєрідний ТОП-2.

2 місце

Справедливе друге місце посідає редактор соціальних мереж «Радіо Свобода» – Ірина Вівчар, яка розповідала про SMM. Чому я виділив саме цей виступ? Все просто – він був найпрактичнішим на заході. Домінуючою аудиторією були журналісти, редактори сторінок, репортери – тобто представники регіональних засобів масової інформації. Важко не погодитись, що всіх маркетингових інструментів та фактів вони знати не можуть (спеціалізація у них трохи інша). А також, враховуючи те, що наші місцеві та регіональні ЗМІ не славляться багатотисячною популярністю, повчитись їм у спеціаліста відомої і популярної сторінки точно не було лишнім. Усі поради та кейси були дуже практичними і «розжовувались» охочим уточнити інформацію. Тому великий жирний плюс за виступ!

1 місце

На першому місці в мене йде все ж таки доповідач з тематикою сталого розвитку – директор ТОВ «КТ-Енергія» Кирило Томляк. Під час його виступу я відкрив для себе щось по-справжньому цікаве і нове, а саме мобільний додаток «Кліматичні Краплі», який пропагує приватну та корпоративну еко-відповідальність. Разом із командою ентузіастів, Кирило придумав програму, яка сприятиме покращенню екологічної ситуації в країні. Причому додаток розповсюджується як на звичайних людей, так і на підприємства. Як же він працює? Він базується на технології Block chain, тобто створюється спеціальна крипто-валюта (простішими словами бонусні гроші). Користувачі можуть легко заробити внутрішню валюту – «краплі». Для цього їм необхідно робити певні екологічні вчинки: їздити на велосипеді, здавати на переробку різну сировину, саджати дерева тощо. За кожен вчинок користувачам програми нараховують певну фіксовану кількість «крапель». Процес нарахування крапель дуже добре контролюється, тому їх майже неможливо отримати обманним шляхом. Після отримання нагороди, користувачі програми можуть потратити свої «краплі» у магазинах партнерів програми. Ви спитаєте: «Який сенс магазинам приймати в цьому участь?» – для багатьох порядність і далекоглядність партнерів не буде переконливим фактором. Відповідь дуже проста: крім вищезазначених благих намірів, це дуже хороша реклама для власника бізнесу, яка привертає увагу нових клієнтів.

Що ж виходить…

Споживачі задоволені

Власники бізнесу задоволені

Навколишнє середовище «задоволене»

На мою думку, це дуже цікава і прогресивна ідея, яка принесе всім тільки користь. А можливо ця крипто-валюта в майбутньому виросте в ціні і всі її власники розбагатіють – для прикладу можна взяти ту ж саму ситуацію з «Біткойном». Єдиним мінусом додатку є відсутність версії для IOS, що, без сумніву, потрібно якнайшвидше виправити. Детальніше з «Кліматичними Краплями» ви можете ознайомитись самі.

Висновки

Останніми роками люди все більше звертають увагу на важливість сталого розвитку. Зелені технології, переробки сировини і відходів, екологічний транспорт – цей список можна ще довго продовжувати. Звичайно, будь-де присутні активісти (як громадяни, так і великі організації) та «пофігісти». Останніх зараз значно більше, проте потрібно пам’ятати, що зміни починаються з нас самих»!