СК "МБМ" постійно вдосконалюється

"Мережа Будівельних Магазинів" не припиняє розвиватись

Кожного дня СК "МБМ" робить все можливе, щоб покращити якість та професійність обслуговування свої клієнтів. На цей раз кооператив взявся за удосконалення навичок свого персоналу. З 2 по 5 листопада Огуй Михайло проходив підвищення кваліфікації на "Свободная. Курс маркетинг". Протягом 4 днів навчання всі слухачі відвідували практичні лекції від маркетологів провідних організацій, таких як Pornhub, Fancy Shot, COMFY, Reebok, Google, Lacoste, Kinder, Red Bull, LEGO, Walt Disney World, Helen Marlen Group, mini couper, eBay, Burger King та інші. Протягом усього періоду навчання лекції починались в 9:00, а закінчувались в 21:30.

Слухачі вивчали нові інструменти брендинга, реклами, PR, нейромаркетинга та Social Media просування. Також лектори продемонстрували як писати сильні рекламні тексти та розповіли про важливі складові вірусних рекламних роликів.

                                                                

Детальний фотозвіт можна переглянути на офіційних сторінках кооперативу в Facebook та Google+